Prikaz knjige ,,Hoću kući" Jasminke Petrović

Prikazi / 22.01.2018.
Dečak Nikola je ljut na svoje roditelje. Teraju ga na spavanje a on bi još igrao igricu. I stalno mu nesto naređuju, on misli da su njegovi roditelji najgori na svetu. Rešio je da nađe nove roditelje.
prikaz knjige ,,hoću kući quot jasminke petrović

Lepo i lako za citanje. Deca se najcesce odmah u startu pronadju. Ilustracije povecavaju zanimljivost knjige. U nasem slucaju, gledajuci ocima moga sina, ilustracije bude mastu. Na moje pitanje sta je njegov konacan utisak sto se tice ove knjige, rekao mi je da u ovoj knjizi treba ja da se pronadjem.

Valjda zato da ne pocne da trazi nove roditelje.

Decak Nikola je ljut na svoje roditelje. Teraju ga na spavanje a on bi jos igrao igricu. I stalno mu nesto naredjuju, on misli da su njegovi roditelji najgori na svetu. Resio je da nadje nove roditelje. Krece u potragu, a sa sobom je poneo samo Monstruma. Nasao se na nekoj novoj, cudnoj planeti. Nikola progovara kako mu njegovi drugovi Pedja i Joca nece verovati kad im bude pricao. Kad je to izgovorio oni se pojavljuju, ali ubrzo i nestaju jer Nikola tako zeli, to je njegova planeta. Ljut je na njih jer su ga izbacili iz fudbalskog tima. Zatim je nikola nasao ogroman kompjuter i seo da igra igricu. Igrao je dok ga nije pojeo mrak. U mraku je poceo da vice da zeli nove roditelje i mrak je nestao a novi roditelji su se pojavili. Bili su to mali decak i devojcica. Njima je bilo samo do igre, sto je Nikoli prvo vreme i odgovaralo, a posle se umorio, zeleo je da pije caj, toplu cokoladu. Njegovi novi roditelji na to nisu obracali paznju vec su nastavili sa igrom. Nikola je uzeo svog Monstruma i pozeleo nove roditelje, neke brizne, koji ce da ga cuvaju i hrane. Tako je dobio druge roditelje, dzinove i oni mu nisu dozvoljavali nista da radi. Sve obaveze su zavrsavali sami. Za to vreme Nikolini pravi roditelji su primetili da ga nema i pozvali su policiju. Nikola i njegov verni pratilac Monstrum dobijaju nove roditelje. Oni su bili kao roboti koji samo naredjuju. Tako Nikola shvata da su njegovi roditelji najbolji na svetu. Jedna zvezda je ovo cula i vratila decaka svojoj kuci.

Svidela nam se sledeca misao

Moji mama i tata nisu ni najbolji ni najlepsi roditelji na svetu, ali ja njih volim i oni vole mene.

Izvor: Blog Lene Orlov