Prikazi / 30.11.2017.

Klizu je Skinerova terapija pomogla da se vrati na kolosek, pa je odlučio da se, kao predstavnik „druge strane“ pridruži svom bivšem terapeutu u pokušaju da čitaocima širom sveta zajedno, kroz sopstvena iskustva, približe i pojasne određene psihološke probleme kojih možda nisu ni svesni. O tome koliku je popularnost njihov zajednički priručnik stekao, verovatno najbolje pokazuje činjenica da su Skiner i Kliz deset godina kasnije objavili i njegov svojevrsni nastavak nazvan „Kako preživeti život“.

detaljnije
Prikazi / 30.11.2017.

,,Frajer sa susednog groba“ bavi se razlikom između seoskog i gradskog života i provocira čitaoca da razmisli o prirodi emocija i tome koliki značaj one imaju u našem životu. „Porodični kavez“ preispituje situacije u kojima emocija nadvlada razum, ismeva standardizovane rodne uloge i sugeriše koliki uticaj ovaj standard ima čak i u razvijenim zemljama u 21. veku. Katarina Mazeti vrlo inteligentnim humorom udara pravo u centar, a čitaocima nudi jednu potpuno realističnu romansu kakvu, iako čestu u životu, retko srećemo između korica ljubavnih romana.

detaljnije
Prikazi / 23.11.2017.

Odmah da budemo načisto: ovo je knjiga za depresivne ili barem dobrano utučene osobe. Niste nijedno? Potišteni barem? Eh, šteta... No, samo malo strpljenja, uskoro ćete biti – evo najezde praznika, a zna se šta sledi za njima...

detaljnije
Prikazi / 22.11.2017.

„Godina zeca“ je Pasalinin treći roman, napisan 1975. godine, a ujedno je i roman koji ga je proslavio kao pisca.

detaljnije
Prikazi / 20.11.2017.

Svetska fascinacija Nikolom Teslom nije zaobišla ni komšijsku Mađarsku, odakle nam stiže Zamalo smrtonosni zrak, kojim je Ištvan Lakatoš započeo serijal Ema i Tesla. Lakatoš nam je poznat po svom romanu Kockograd, koji je na Knjigoskopu proglašen za najbolji strani roman za decu 2016.

detaljnije
Prikazi / 16.11.2017.

Dok Eliza, Priska i Rozalba nastavljaju svoj obrazovni put i više ne brinu za gospođu Sforcu, Adelaida i Jolanda rade kao kućna posluga u bogatim italijanskim porodicama, zbog čega stanje sa početka romana i stanje na njegovom kraju suštinski ostaju ista. Primeri premošćavanja socijalnih razlika svode se na individualne napore ili dobru volju pojedinaca i time radije predstavljaju incident nego ustaljenu praksu.

detaljnije