Prikazi / 30.11.2017.

,,Frajer sa susednog groba“ bavi se razlikom između seoskog i gradskog života i provocira čitaoca da razmisli o prirodi emocija i tome koliki značaj one imaju u našem životu. „Porodični kavez“ preispituje situacije u kojima emocija nadvlada razum, ismeva standardizovane rodne uloge i sugeriše koliki uticaj ovaj standard ima čak i u razvijenim zemljama u 21. veku. Katarina Mazeti vrlo inteligentnim humorom udara pravo u centar, a čitaocima nudi jednu potpuno realističnu romansu kakvu, iako čestu u životu, retko srećemo između korica ljubavnih romana.

detaljnije
Prikazi / 23.11.2017.

Odmah da budemo načisto: ovo je knjiga za depresivne ili barem dobrano utučene osobe. Niste nijedno? Potišteni barem? Eh, šteta... No, samo malo strpljenja, uskoro ćete biti – evo najezde praznika, a zna se šta sledi za njima...

detaljnije
Prikazi / 22.11.2017.

„Godina zeca“ je Pasalinin treći roman, napisan 1975. godine, a ujedno je i roman koji ga je proslavio kao pisca.

detaljnije
Prikazi / 20.11.2017.

Svetska fascinacija Nikolom Teslom nije zaobišla ni komšijsku Mađarsku, odakle nam stiže Zamalo smrtonosni zrak, kojim je Ištvan Lakatoš započeo serijal Ema i Tesla. Lakatoš nam je poznat po svom romanu Kockograd, koji je na Knjigoskopu proglašen za najbolji strani roman za decu 2016.

detaljnije
Prikazi / 16.11.2017.

Dok Eliza, Priska i Rozalba nastavljaju svoj obrazovni put i više ne brinu za gospođu Sforcu, Adelaida i Jolanda rade kao kućna posluga u bogatim italijanskim porodicama, zbog čega stanje sa početka romana i stanje na njegovom kraju suštinski ostaju ista. Primeri premošćavanja socijalnih razlika svode se na individualne napore ili dobru volju pojedinaca i time radije predstavljaju incident nego ustaljenu praksu.

detaljnije
Prikazi / 16.11.2017.

Zbirka priča „Luckasta Lota“ je izmišljena i poručena za sve naše nestrpljivce (koji imaju sve vreme ovog sveta na rukavu), za sve naše migoljiće čije se energetsko polje puni pred spavanje, za sve nas odrasle koji bi mogli da se potrudimo da budemo za koju trunku više „deca koja razumeju svoju decu“. Astrid će poput vrsnog hirurga da izvede zahvat krijumčarenja osećanja poletnosti deteta i osvežiti nam pogled na dečije nestašluke.

detaljnije